GYIK

  • A webshopban található árak bruttó (ÁFÁ-t tartalmazó) árak?
    Igen a webshopban szereplő minden ár bruttó ár.
  • Hogyan tudok rendelést leadni?
    Rendelést a webáruház felületén tudja leadni. Amennyiben elakadna, természetesen készséggel segítünk akár telefonon, akár emailben is.
  • A rendelhető termékek mind készleten vannak?
    A termékek legnagyobb része készleten van. Néhány esetben előfordulhat, hogy a termék beszállítás alatt van, vagy rendelnünk kell. Ilyen esetben a termék adatlapján jelezzük a készlet hiányt vagy természetesen értesítjük a vásárlás után ha csúszik a kiszállítás.
  •  Hogyan történik a banki átutalás?
    Megrendelés után kérjük a visszaigazoló emailben szereplő számlaszámra utalja el a rendelés összegét a megrendelés szám feltüntetésével a közlemény rovatban. Az összeg beérkezését követően gondoskodunk az áru kiszállításáról, illetve amennyiben az termék nincs raktáron akkor annak beszerzéséről.
  • Vissza tudom küldeni a terméket, ha nem tetszik?
    Mivel az Interneten vásárolva nem tudod kézbe venni, megtapogatni, megnézegetni a terméket, így az elállási jogodnak köszönhetően 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted, amennyiben nem vagy elégedett. Első lépésként mindenképp az ügyfélszolgálatra küldött e-mailben kell jelezni a kérésedet! A visszaküldött termék személyes vissza hozatalára nincs lehetőség.
    A terméket csak a számlával, eredeti állapotában, sértetlenül, minden tartozékával együtt visszaküldve tudjuk elfogadni.
    Amennyiben cserélni szeretnéd a terméket akkor értékegyeztetéssel számolunk. Ha nem találsz számodra megfelelő cserét akkor a terméknek az árát visszautaljuk az általad írásban megadott bankszámla számra. Pénzt postán nem küldünk!
    A termék visszaküldésének költsége a megrendelőt terheli.
  • Van lehetőség a termékek személyes átvételére?
    Jelenleg a termékek csak a webáruházon keresztül rendelhetők meg házhoz szállítással, személyes átvételre nincsen lehetőség!
  • Mennyire rugalmas a házhoz szállítás?
    Kétféle kiszállítás közül választhatsz:
    1. Magyar posta – kisebb megrendelések esetén javasoljuk, ha fontos a költséghatékonyság (pl. kis cipők). Előnye: olcsó, hátránya: a csomag nem nyomon követhető. A Magyar Posta szolgáltatásáért felelősséget vállalni nem tudunk! Ez a szállítási mód utánvételes fizetési módnál nem választható.
    2. GLS-Hungary Futárszolgálat
    - megbízható, rugalmas, gyors házhoz szállítás, mely a csomagszám alapján nyomon követhető.
    Amikor átadjuk a futárnak a csomagod, email értesítés küldünk Neked, melyben megtalálod a GLS csomagszámot. Ez alapján nyomon tudod követni a https://gls-group.eu/HU/hu/home oldalon, illetve akár felveheted a futárral a kapcsolatot a kiszállítás pontos időpontjával kapcsolatban.
    Amennyiben a futár a megadott címen nem talál senkit, értesítőt hagy a helyszínen a GLS ügyfélszolgálati telefonszámával, illetve a saját elérhetőségével. A futárral történő megbeszéléssel könnyen egyeztethető az átvétel pontos helye és ideje.
    Ezt a szállítási módot azoknak ajánljuk, akiknek fontos a pontosság, gyorsaság, megbízhatóság.
  • A rendelés leadása után mikor kapom meg a csomagot?
    Minden hétköznap délelőtt 11-ig leadott rendeléseket másnap szállítjuk. Kivétel pénteki napon, mert akkor hétfő a következő kézbesítési nap. Amennyiben minden termék raktáron van másnap megérkezik a csomag.
  • Mennyire pontosak a színárnyalatok?
    Minden számítógép képernyőjének egyedi beállításai vannak, így azok megváltoztathatják a weboldalon látható képek színét. Ebből eredően enyhe színeltérések lehetnek a kézhez kapott termék és a képernyőn látható kép között.
  • Ha egy termék nincs raktáron, akkor lehet előrendelést feladni rá?
    Amennyiben egy termék elfogyott, de tudjuk, hogy hamarosan fog belőle érkezni, akkor előrendelhetővé tesszük a webáruházban. Amennyiben előrendelést küldesz, mi felvesszük Veled a kapcsolatot és tájékoztatunk, hogy mikorra várható a termék beérkezése. Ez van amikor csak pár nap, de maximum 3 hét. Az előrendelés a termék beérkeztéig lemondható (kivéve egyedileg kért megrendelés esetén). Ha már átadtuk a futárnak, aki megkezdi a kiszállítást Neked, akkor már nem tudjuk a rendelést törölni.
  • Hogyan fizethetem ki a megrendelést?
    - Utánvételes fizetés: A csomag teljes ellenértékét a futárnak adod át készpénzben, forintban a csomag átvételekor. Az összegről tételes számlát a csomagban fogsz találni. Magyar Postával történő kiszállítás esetén utánvételes fizetési mód nem választható!
    - Banki átutalás: A megrendelés elküldésekor megkapod a bankszámla adatokat, ahova a teljes és pontos vételárat át kell utalnod. Átutaláskor a megrendelés számot ne felejtesd el feltüntetni! A terméket az összeg beérkezése után fogjuk postázni, melyről értesítést küldünk Neked. Az átutalás fizetési határideje 3 munkanap. Ha ez idő alatt nem érkezik meg a vételár összege bankszámlánkra, akkor a megrendelést töröljük.
    - PayPal: A megrendelés feladásakor rendszerünk azonnal továbbít a PayPal oldalára, amennyiben ezt a fizetési módot választottad. Ha nincs PayPal account-od, akkor itt létrehozhatod, vagy akár anélkül, a bankkártyád segítségével is fizethetsz. Ez a leggyorsabb és legbiztonságosabb fizetési mód! Az összeg számlánkra azonnal megérkezik, így rögtön tudjuk küldeni a csomagot Neked.
  • Ajándékként küldeném a csomagot, de a számlát én fizetném. Lehetséges ez?
    Természetesen lehetséges. A rendelés közben meg kell adni a szállítási és számlázási címet, melyek lehetnek eltérőek. Fontos, hogy a terméket akkor tudjuk csak kiszállítani, ha azt kifizették. Ilyenkor javasoljuk használja az előre utalást, vagy a paypal (kártyás) fizetést. Így a kézbesítéskor valóban nincs más teendő csak átvenni a csomagot, a számla már rendezésre került. Diszkrét módon lehetőség van a számla külön postázására illetve emailben küldésére is.