A Coool.hu Webshopban rendelt termékek házhoz szállítására két lehetőséget is kínálunk Neked:
a GLS-Hungary Futárszolgálatot és a Magyar Posta postai szolgáltatását.
Magyar Posta
Kiszállítás minden nap, munkaidőben hétfőtől-péntekig. A csomag ajánlott levélként kerül kipostázásra. Minden termékünk karton dobozban kerül kiszállításra, így postaládába nem rakható (nem fér be).
Ezzel a szállítási móddal a termék kiszállítási díja 800,- Ft egységesen.
Fontos, hogy ez a szállítási mód, csak banki átutalás vagy PayPal-al történő fizetés esetén választható, utánvétes fizetés esetén nem!
Ezt a szállítási módot kis csomagok esetén ajánljuk (pl. kis cipő), amikor fontos lehet a költség hatékonyság.
Előnye: olcsó. Hátránya: nem nyomon követhető a csomag útja! A Magyar Posta szolgáltatásáért felelősséget vállalni nem tudunk!
GLS-Hungary Futárszolgálat
Kiszállítás minden nap, munkaidőben hétfőtől-péntekig.
A csomag az általunk küldött e-mailben szereplő adatok (csomagszám) alapján nyomon követhető a Track&Trace oldalon.
Amennyiben a futár a megadott címen nem talál senkit, értesítőt hagy a helyszínen a GLS ügyfélszolgálati telefonszámával. A futárral történő megbeszéléssel könnyen egyeztethető az átvétel pontos helye és ideje.
Ezzel a szállítási móddal a termék kiszállítási díja 1.790,- Ft egységesen.
Ezt a szállítási módot azoknak ajánljuk, akiknek fontos a pontosság, gyorsaság, megbízhatóság.
Használható fizetési módok: bank átutalás, PayPal.
A 15.000 Ft-ot meghaladó rendelések kiszállítása DÍJTALAN!
Szállítási határidő
Webáruházunkban a termékek jelentős része raktárkészletről elérhető, ám előfordulhat, hogy az egyes termékeket nekünk is csak megrendelésre szállítják gyártóink. Ezen termékek beérkezésének időtartamát a kérdéses termék adatlapján minden esetben feltüntetjük.
Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-3 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.
MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni.
Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!
Leave a Reply